Η Τζούλια είναι μουσικός- μουσικοπαιδαγωγός. Σπούδασε Φλάουτο και Ανώτερα Θεωρητικά στην Ελλάδα και το Βέλγιο, όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές της με Μεταπτυχιακό στο Φλάουτο - Master Specialise’ - στο Conservatoire Royal de Mons. Διδάσκει Φλάουτο και Φλογέρα. Έχει ειδικευτεί στην Μουσική Παιδαγωγική, ολοκληρώνοντας τον Διετή Μεταπτυχιακό Κύκλο Σπουδών Μουσικοκινητικής Αγωγής Carl Orff. Παράλληλα, παρακολούθησε κύκλους μαθημάτων μουσικής παιδαγωγικής σε Ουγγαρία, Αγγλία και Γαλλία. Μέσα από τη συνεργασία της, με το Montessori Community School, γεννήθηκε η ανάγκη καλύτερης γνωριμίας κι εμβάθυνσης στη μέθοδο Montessori, οπότε συνδύασε τις μουσικές σπουδές, με την εκπαίδευσή της στο Σύστημα Montessori, ως βοηθός τάξης - AMI 3-6 Assistants Certificate Course - για παιδιά ηλικίας 3-6. Διδάσκει Μουσικοκινητική Αγωγή C.Orff από το 1998. Η σκέψη της πίσω από κάθε μάθημα μουσικής, είναι… ‘’ας δώσουμε στα παιδιά, την μουσική να αγαπούν… ένα καταφύγιο, έναν φάρο, μια ανάπαυλα της ψυχής….’’
Η Τζούλια είναι μουσικός- μουσικοπαιδαγωγός.
Σπούδασε Φλάουτο και Ανώτερα Θεωρητικά στην Ελλάδα και το Βέλγιο, όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές της με Μεταπτυχιακό στο Φλάουτο - Master Specialise’ - στο Conservatoire Royal de Mons. Διδάσκει Φλάουτο και Φλογέρα.
Έχει ειδικευτεί στην Μουσική Παιδαγωγική, ολοκληρώνοντας τον Διετή Μεταπτυχιακό Κύκλο Σπουδών Μουσικοκινητικής Αγωγής Carl Orff.
Παράλληλα, παρακολούθησε κύκλους μαθημάτων μουσικής παιδαγωγικής σε Ουγγαρία, Αγγλία και Γαλλία.
Μέσα από τη συνεργασία της, με το Montessori Community School, γεννήθηκε η ανάγκη καλύτερης γνωριμίας κι εμβάθυνσης στη μέθοδο Montessori, οπότε
συνδύασε τις μουσικές σπουδές, με την εκπαίδευσή της στο Σύστημα Montessori, ως βοηθός τάξης - AMI 3-6 Assistants Certificate Course - για παιδιά ηλικίας 3-6.
Διδάσκει Μουσικοκινητική Αγωγή C.Orff από το 1998.
Η σκέψη της πίσω από κάθε μάθημα μουσικής, είναι…
‘’ας δώσουμε στα παιδιά, την μουσική να αγαπούν… ένα καταφύγιο, έναν φάρο, μια ανάπαυλα της ψυχής….’’